گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

جمجمه بیمار ۱۴ ساله در بیمارستانی در هرمزگان گم شد+جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۹۷۱۸
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
جمجمه بیمار ۱۴ ساله در بیمارستانی در هرمزگان گم شد+جزئیات
گم شدن وسایل شخصی بیماران در بیمارستان ها امری عادی و معمول است. حتی تاکنون تجربه جا گذاشتن ابزار جراحی درون بدن بیماران را هم داشته ایم. اما گم شدن قسمتی از بدن بیمار که قرار بوده دوباره پیوند زده شود، نوبر است و تاکنون سابقه نداشته است. این امر محال در بیمارستانی در هرمزگان اتفاق افتاده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ۲ ماه قبل پسر نوجوانی به نام حمزه ۱۴ساله که در تصادف دچار ضربه مغزی شده بود به یکی از بیمارستان‌های میناب در استان هرمزگان منتقل و بستری شد.

پدر حمزه گفت: مدتی پس از بستری در بیمارستان و انجام مراحل درمانی توسط تیم پزشکی، به علت ورم در قسمتی از سر پسرم بخشی از جمجمه وی برداشته شد تا پس از بهبود دوباره پیوند زده شود. اما روز دوشنبه پس از مراجعه برای انجام این کار پرسنل بیمارستان بیان کردند که جمجمه پسرم در محل نگهداری‌اش نیست که این موضوع سبب نگرانی ما شد و اعتراض کردیم.

رئیس بیمارستان در توضیح این اتفاق گفت: این بیمار پس از حادثه تصادف با سطح هوشیاری ۳ به بیمارستان آورده شد و در همان ساعت ابتدایی کار درمان توسط متخصصان بیمارستان آغاز شد. تمام تلاش کادر درمان از ۲ماه قبل برای بیمار ۱۴ساله انجام شده و روز دوشنبه بیمار پس از انجام اقدامات جراحی و درمانی ابتدا به ریکاوری و پس از به هوش آمدن به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

وی افزود: عمل با موفقیت انجام شد، تمامی مراقبت‌های لازم توسط کادر پزشکی و پرستاری در حال انجام است و خطری بابت این موضوع بیمار را تهدید نمی‌کند. در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار نیز بررسی‌ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->